Khamis, 23 Jun 2011

Anak Murid pertamaku. | Azril Hisham

Pada 19.6.2011.Genaplah 2 tahun usia Nur Qistina Khirul Nizam.Dah bercucu dah aku ni..nak kata tua tu takler sangat tapi pada usia cam ni rasa macam hmmmm.....Hahahaha anak saudaraku Azril Hisham dah beli gear baru Canon 600D..dia ni aku tengok minatnya lebih kurang aku jer..so bermulalah pembelajaran mengenal kamera, fungsi dan komposisi. Bab editing ni dia masih lagi dalam proses mengenal berus,ikon,tone dan masking. Insyaallah aku tengok dia ni jenis yang cepat belajar..Aku pun bukan pandai sangat..tapi mana yang aku tahu tu sikit-sikit aku ajarler..idakler gambar tu jadi cantik sampai tahap dewa....tapi bolehlah..So tunggu jelah hasilnya nanti.Di sini disertakan beberapa keping hasilnya..cuma editing masih dilakukan oleh aku..©Bard 3BFocus | 2011. Sekian Terima Kasih.

Tiada ulasan: